ManaMedia to międzynarodowa agencja świadcząca kompleksowe usługi produkcji foto i video współpracująca na stałe z takimi firmami jak Nike, Canon i Red Bull.
Największym wyzwaniem stojącym przed agencją było połączenie ascetycznego designu z wyeksponowaniem portfolio klienta. W tym celu serwis został wykonany zgodnie z założeniami liquid & responsive design. Responsive Web Design pozwala na optymalizację strony pod każdy rodzaj ekranu bez względu na jego szerokość. Dzięki zastosowaniu tej technologii użytkownicy będą mogli komfortowo korzystać z serwisu bez konieczności ręcznego dostosowywania strony również przy użyciu tabletów i smartfonów.
Zobacz również
Manamedia Group to kolejny z zagranicznych klientów powiększających portfolio GONGa. Jednym z celów strategicznych agencji na rok 2013 jest właśnie rozwój kompetencji skierowanych na pozyskanie i obsługę klientów z rynku światowego. Kluczowym partnerem zagranicznym w portfolio Agencji pozostaje niezmiennie SCOTT Sports SA.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]