Jesienna kampania reklamowa marki Gripex opiera się na koncepcie kreatywnym przygotowanym przez agencję GONG. To żartobliwe puszczenie oka do wszystkich kobiet, które borykają się w sezonie zachorowań ze zjawiskiem Męskiej Grypy, a Gripex to skuteczna odpowiedź na uciążliwe dolegliwości i domowe przedstawienia…
Prowokacyjne i niestandardowe dla segmentu Healthcare podejście do tematu, ma na celu wyróżnić markę i dotrzeć z komunikatem do młodszych konsumentów, którzy oczekują działań marketingowych o bardziej emocjonalnym i interaktywnym charakterze.
Zobacz również
Zintegrowana kampania reklamowa obejmuje swym zasięgiem Internet, PR, prasę, radio, tv, outdoor, ambient i mobile. Centralnym kanałem komunikacji jest wielopłaszczyznowa kampania internetowa, której osią jest Wielki Test Męskiej Grypy – błyskawiczne narzędzie diagnozujące chorobę i porównujące wyniki w skali kraju. Kampania odsłonowa obecna jest na największych portalach internetowych: Gazecie.pl, Wp.pl i Onecie.pl.
Za działania PR’owe odpowiada agencja Ciszewski MSL, zakup mediów leży po stronie domu mediowego Starcom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach