W ramach stałej współpracy, od 1 maja 2020 agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy, doradztwo w zakresie pozycjonowania ekspertów oraz szeroko pojęty consulting biznesowy.
– Praca z biznesami, które są w trakcie bardzo intensywnego wzrostu, to nasza specjalność. PSG Polska to właśnie taka firma, więc tym bardziej cieszymy się, że zdecydowali się pracować akurat z nami – komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PSG Polska to kluczowy gracz na rynku dezynfekcji. W swoim portfolio ma pracę m.in. dla Lenovo, PGNiG, MetLife, PLL LOT, Miasta Stołecznego Warszawy, KIA czy Strabag.