Good Division rozpoczyna współpracę z PSG Polska

Do grona klientów Good Division dołącza PSG Polska – lider w dziedzinie usuwania zagrożeń biologicznych i chemicznych.
O autorze
0 min czytania 2020-06-23

W ramach stałej współpracy, od 1 maja 2020 agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy, doradztwo w zakresie pozycjonowania ekspertów oraz szeroko pojęty consulting biznesowy.

– Praca z biznesami, które są w trakcie bardzo intensywnego wzrostu, to nasza specjalność. PSG Polska to właśnie taka firma, więc tym bardziej cieszymy się, że zdecydowali się pracować akurat z nami – komentuje Jolanta Piela, CEO Good Division.

PSG Polska to kluczowy gracz na rynku dezynfekcji. W swoim portfolio ma pracę m.in. dla Lenovo, PGNiG, MetLife, PLL LOT, Miasta Stołecznego Warszawy, KIA czy Strabag.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj