„Good Morning Humanity” – nowa kampania marki Lavazza

Lavazza uruchamia nową kampanię digitalową zatytułowaną „Good Morning Humanity”, propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła „The Great Dictator”.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

– Na horyzoncie czeka na nas „nowy świat”, gotowy na przyjęcie odmienionej ludzkości, patrzącej w przyszłość z pozytywnym nastawieniem i gotowej do przedefiniowania na nowo relacji miedzy jednostką a społeczeństwem – na takiej narracji, marka Lavazza oparła nową, globalną kampanię komunikacyjną opracowaną przez agencję reklamową Armando Testa. 

Celem kampanii jest przypomnienie i ponowne wypromowanie wartości, perfekcyjnie wyrażonych przez Charliego Chaplina w jego słynnym orędziu do ludzkości z filmu „Wielki dyktator” z 1940 roku. Po osiemdziesięciu latach od swtorzenia dzieła, te słowa pozostają wciąż aktualne, a w związku z pandemią, która ogarnęła swiat w ostatnich miesiącach, wydają się być bardziej celne, niż kiedykolwiek wcześniej. 

Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór „Deszcz, w twoich czarnych oczach”, włoskiego utalentowanego, zmarlego niedawno muzyka, Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurry’iego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos. 

Kampania w Polsce wystartowała 15 czerwca 2020 roku. Przygotowana została również specjalna strona kampanii zatytułowana The New Humanity, na której pojawiły się treści w języku polskim. Komunikacja wokół „Good Morning Humanity” zaplanowana została również w mediach społecznościowych marki – na Facebooku oraz Instagramie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj