W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach, a także działania z obszaru influencer marketingu. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki. Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki Good One PR, w składzie: Paulina Bartkowska, Senior Account Executive oraz Angelika Zarzycka, junior account executive, na czele z Iloną Rutkowską, PR account manager.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Produkty OneDayMore – polskiego producenta musli, owsianek, przekąsek oraz roślinnych alternatyw mięsa – dostępne są na 16 rynkach zagranicznych. Firma posiada sklepy internetowe w Polsce, Niemczech i Francji. Składy bazują na naturalnych surowcach w odpowiednich ilościach, tak aby spełniały one normy żywieniowe i/lub zdrowotne, pozytywnie wpływały na zdrowie, a tym samym wydłużały życie. Stąd nazwa – OneDayMore – czyli „jeden dzień więcej”.