Good One PR wygrała przetarg na obsługę marki OneDayMore

Agencja Good One PR wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacyjną firmy OneDayMore w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, a także doradztwem marketingowym, koncepcjami kreatywnymi i działaniami influencer marketing. Współpraca rozpoczęła się z początkiem czerwca 2022 r.
O autorze
1 min czytania 2022-06-28

W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach, a także działania z obszaru influencer marketingu. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR tej marki. Z ramienia agencji Good One PR działania realizuje zespół konsumencki Good One PR, w składzie: Paulina Bartkowska, Senior Account Executive oraz Angelika Zarzycka, junior account executive, na czele z Iloną Rutkowską, PR account manager.

Produkty OneDayMore – polskiego producenta musli, owsianek, przekąsek oraz roślinnych alternatyw mięsa – dostępne są na 16 rynkach zagranicznych. Firma posiada sklepy internetowe w Polsce, Niemczech i Francji. Składy bazują na naturalnych surowcach w odpowiednich ilościach, tak aby spełniały one normy żywieniowe i/lub zdrowotne, pozytywnie wpływały na zdrowie, a tym samym wydłużały życie. Stąd nazwa – OneDayMore – czyli „jeden dzień więcej”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj