Goodyear platynowym partnerem Bayernu Monachium

Goodyear, producent najwyższej jakości opon i Bayern Monachium, najbardziej utytułowany niemiecki klub piłkarski, 1 stycznia 2016 r. zainaugurują współpracę w ramach platynowego programu sponsorskiego.
O autorze
1 min czytania 2015-11-26

Wieloletnia umowa obejmie reklamy na bandach bocznych, wyświetlane podczas wszystkich meczów Bundesligi rozgrywanych przez Bawarczyków przed własną publicznością oraz współpracę przy szeregu innych działań marketingowych.

„Bayern Monachium jest idealnym partnerem, aby dalej zwiększać siłę marki Goodyear. W połączeniu ze zintegrowaną komunikacją marketingową i sprzedażową dopasowaną do oczekiwań naszych klientów, nasze partnerstwo będzie odgrywać kluczową rolę w strategii komunikacyjnej firmy” – powiedział Jürgen Titz, dyrektor zarządzający Goodyear odpowiedzialny za Niemcy, Austrię i Szwajcarię.

Obecnie jednym z kluczowych zawodników Bayernu Monachium jest Robert Lewandowski, który w 12 meczach Bundesligi strzelił dla swojej drużyny już 14 bramek. Kapitan piłkarskiej Reprezentacji Polski został też najlepszym strzelcem oraz najlepszym graczem eliminacji do Euro 2016, a jego talent i umiejętności doceniła Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, nominując Lewandowskiego do prestiżowej nagrody Złotej Piłki FIFA 2015.

Gwiazdy drużyny, m.in. Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomasem Müller i Manuel Neuer, będą mogli osobiście doświadczyć wyjątkowej jakości produktów Goodyear, bowiem autokar drużyny został już wyposażony w opony amerykańskiej marki, podobnie jak prywatne auta kilku zawodników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Goodyear nawiązał współpracę z myślą o jej międzynarodowym potencjale. „Bayern Monachium i Goodyear to marki zorientowane globalnie, które cieszą się bardzo dobrą reputacją, przekraczającą granice państw. Obie wyróżniają się długą i pełną sukcesów tradycją, a także pasją i dążeniem do sukcesów oraz innowacji. Duże znaczenie dla nas ma też fakt, że mecze Bayernu śledzi ponad 400 milionów kibiców klubu na całym świecie” – powiedział Darren Wells, prezes Goodyear Tire & Rubber Company Europa, Bliski Wschód i Afryka.

„Cieszymy się, że Goodyear – firma o tak ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym – dołączył do rodziny sponsorów Bayernu Monachium” – powiedział Karl-Heinz Rummenigge, prezes zarządu klubu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się