Każdego miesiąca Google łączy internautów na całym świecie z małymi i średnimi firmami ponad 9 miliardów razy, włączając w to ponad miliard połączeń telefonicznych i 3 miliardy bezpośrednich zapytań przesłanych do sklepów. Bezpłatna aplikacja Google Moja Firma pomaga lokalnym firmom wyróżniać się w Google na tle konkurencji i przyciągać nowych klientów. Dzięki niej właściciele firm mogą łatwiej nawiązać kontakty z klientami oraz aktualizować informacje o swoim biznesie w wyszukiwarce i na Mapach Google. Aplikacja od grudnia zostanie wzbogacona o nowe funkcje, takie jak możliwość rozmowy z klientami na czacie, gromadzenie obserwujących czy podgląd na najważniejsze statystyki związane z odwiedzinami profilu firmy.
Aplikacja Google Moja Firma to:
Zobacz również
- Łatwiejsze zarządzanie profilem firmy. Aplikacja umożliwia wprowadzanie zmian w profilu swojej firmy i obserwowanie ich w czasie rzeczywistym w Google (w wyszukiwarce i na Mapach). Można również przesyłać zdjęcia, utworzyć nową ofertę lub wydarzenie i dodać je bezpośrednio do profilu firmy w Google.
Firmy, które mają zweryfikowane informacje w Google Moja Firma (takie jak godziny otwarcia, strona adres i telefon), są dwa razy częściej uważane przez konsumentów za godne zaufania. Z kolei firmy, które umieszczają w opisach zdjęcia, uzyskują o 42% więcej zapytań o wskazówki dojazdu w Mapach Google i o 35% więcej kliknięć w witrynie niż firmy, które tego nie robią. - Informacje o klientach w jednym miejscu. Przedsiębiorcy mogą obserwować bezpośrednio na stronie głównej w aplikacji, jak i z jaką częstotliwością klienci wchodzą w interakcje z profilem firmy. Mogą również odpowiadać na opinie, a już wkrótce wymieniać SMS-y ze swoimi klientami i sprawdzać na karcie Klienci, kim są obserwatorzy profilu.
- Sprawdzanie statystyk ważnych dla przedsiębiorców. Aplikacja umożliwia także śledzenie statystyk ważnych dla przedsiębiorcy, np. ilu klientów skontaktowało się z firmą poprzez wizytówkę Google Moja Firma. Te dane widoczne są bezpośrednio na ekranie startowym aplikacji, dzięki czemu właściciele firm są zawsze na bieżąco ze wszystkimi aktualnymi wynikami.
Aplikację można pobrać ze Sklepu Play dla Androida i App Store dla iOS.
>>> Jak promować firmę w Google Moja Firma?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing