Google Pay to szybkie, łatwe i bezpieczne płatności online oraz w sklepach stacjonarnych. W Polsce usługa została uruchomiona w listopadzie 2016 r. (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Android Pay).
– Każdemu z nas zdarzyło się zapomnieć portfela wybiegając na szybkie zakupy – w takiej sytuacji możliwość płatności telefonem jest nieoceniona – mówi Aleksandra Kalinowska-Nowak, country marketing manager, Google Polska. – Z kolei w internecie Google Pay pozwala niemal błyskawicznie dokonać zakupów bez konieczności każdorazowego wpisywania danych. I na tym skupiliśmy się w przekazie kampanii. – dodaje Kalinowska-Nowak.
Zobacz również
Na polskim rynku Google Pay promowane będzie poprzez 15 i 30-sekundowe filmy emitowane w internecie, w telewizji oraz w kinach, a także kampanią internetową oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Natomiast na Ukrainie działania realizowane będą w internecie, na outdoorze i w kinach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania w naszym regionie potrwa do końca roku. Przygotowanie kreacji na polski i ukraiński rynek powierzono agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Media zaplanowały i zakupiły Essence Global (online) oraz Media Direction OMD (telewizja, outdoor). Filmy reklamowe wyreżyserował Mike Andrews, a za produkcję odpowiada F25.
Kampania jest częścią globalnej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem „Google Pay. Pay for whatever, whenever”, która niemal równolegle rusza w USA i Australii.