Gorące tango w nowym spocie H&M świętuje kobiecość, wychwala różnorodność i zachęca kobiety do wspólnego działania

Gorące tango w nowym spocie H&M świętuje kobiecość, wychwala różnorodność i zachęca kobiety do wspólnego działania
Wszyscy zniecierpliwieni już od dziś mogą świętować wiosnę, a wraz z nią nową kolekcję marki H&M, której kampania to prawdziwe święto kobiet! Szwedzki brand opublikował właśnie spot, w którym nie tylko wyznaczy wiosenne trendy, ale także zachęci kobiety do współpracy!
O autorze
1 min czytania 2018-03-21

Nakręcony w słonecznym Buenos Aires spot marki wypełniony jest tańcem, świetnymi ujęciami, muzyką. Wychwala różnorodność, świętuje kobiecość równocześnie pokazując jaką siłę w grupie mają kobiety! W spocie zobaczymy świetną Elizabeth Olsen i jej taneczną partnerkę Winony Ryder, obok nich tańczą Andreea Diaconu, Anna Ewers i Naomi Shimada, a także piosenkarka Andrea Valle. Dajcie znać co myślicie o tej gorącej kreacji!

PS

Aby zaprezentować kolekcję jesienną marka udała się do stolicy Japonii i postanowiła wykorzystać potencjał drzemiący w mieście. Poprzedni sezon szwedzkiej marki był inspirowany japońskimi klubami nocnymi, życiem po zmroku i silnymi kobietami lat 80. W promocyjnym wideo wystąpiła gorąca Naomi Campbell, w eskorcie grupy wyrazistych kobiet, które zabrały nas w podróż po Tokio w rytmie hitu kultowego Wham!

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy widzieliście już alternatywny świat Shetopia, w którym to kobiety są liderami, decydują o sobie, spotykają się z młodszymi mężczyznami, czy płacą w restauracjach. W spocie poniżej możecie zobaczyć przykłady stereotypów, z którymi muszą radzić sobie kobiety.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Silne kobiety, autorytety i wzory do naśladowania – z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Mattel wypuścił kolekcję Barbie Shero – czternastu lalek Barbie, które odzwierciedlają historyczne kobiece postacie ze świata sztuki, kultury, nauki i sportu. Więcej o nich przeczytacie → tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się