Nowy spot Warki to kolejna odsłona kampanii Planeta Warka, w której marka przedstawia wymarzony męski świat. Marka z właściwym sobie humorem oraz epickim rozmachem opowiada o wyimaginowanym świecie, w którym wszystko jest możliwe. W najnowszym spocie ten idealny świat, w poszukiwaniu tajemnicy jakości Warki, odwiedzają goście z Czech oraz Anglii. Docenienie przez piwoszy z krajów znanych z kunsztu warzenia podkreśla wysoką jakość Warki i buduje aspiracyjny charakter marki. Spot wspiera również wprowadzenie na rynek nowych opakowań marki.
Zobacz również
– Warka to klasyczne piwo z wieloletnią tradycją, warzone z doskonałego polskiego chmielu typu Magnum. Towarzyszy nam w chwilach radości, w momentach największych sportowych emocji, ale również wtedy, kiedy chcemy sięgnąć po sprawdzony smak lagera i jest jednym z najchętniej kupowanych piw w segmencie mainstream w Polsce – mówi Marcin Drożyński, senior brand Manager Warki.
Spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.
Kreację komunikacji stworzyła 2012 Agency. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcję wykonało studio RIOdePost. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa. Za działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Słuchaj podcastu NowyMarketing