Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Lidera rynku wspiera znany szef kuchni Mateusz Gessler. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.
– Świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone – to główna myśl tej kampanii. Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania – mówi Agata Bonikowska, marketing director / Frozen Division.
Zobacz również
Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.
Kampanię obejmującą spoty TV, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała Agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]