TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Graal promuje zdrowe nawyki żywieniowe

Graal zainicjował program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb 3 razy w tygodniu, również ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem „Jakość Tradycja”.
O autorze
1 min czytania 2021-03-09

Graal od kilku już lat stawia na przebudowywanie postrzegania kategorii konserw rybnych, wskazując na prozdrowotne wartości odżywcze ryb. W tym roku, swoją aktywność edukacyjną rozpoczął od kampanii informacyjnej skupiającej się na popularyzacji ryb jako codziennego składnika diety.

– Jednym z elementów inicjujących program edukacyjny była lutowa kampania Graala, w której zachęcaliśmy Polaków do zwiększenia spożycia ryb, ponieważ wzbogacają naszą dietę w kwasy Omega-3 i witaminy. Nasze produkty są oznaczone znakiem „Jakość Tradycja” a to zobowiązuje. Gwarantem najwyższej jakości jest sam surowiec – ryba, następnie jej przygotowanie, czyli poddanie obróbce termicznej i bezpieczny sposób pakowania. Dzięki temu nasze produkty mogą być przechowywane przez wiele miesięcy – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

Kampania spotowa, będąca elementem programu edukacyjnego Graala, została współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

W działaniach tych wykorzystano spoty 15’ i 30’, które były emitowane na antenach TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach tematycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kontynuacją programu jest cykliczna obecność w porannych programach śniadaniowych, w których marka we współpracy z kucharzami i dietetykami popularyzuje spożywanie kwasów Omega-3, bogato występujących m.in. w rybach oraz kampania spotowa. W marcu i kwietniu na antenach TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych wyemitowane zostaną spoty 15’ i 30’ zachęcające Polaków do jedzenia ryb w puszce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing