Scenariusz „Project 2030” powstał na bazie badań Trend Micro nad rozwojem technologii i możliwymi zagrożeniami ze strony cyberprzestępców w przyszłości „Scenarios for the Future of Cybersecurity”. Główna bohaterka serialu, dziennikarka Julia Sanchez, postanawia odkryć źródło masowej awarii inteligentnych stentów wszczepionych do serc chorych. Awaria ta doprowadziła do śmierci setek osób i niemal zabiła jej ojca. Teorie spiskowe, złowrogie korporacje, fake newsy, hakerzy działający w głębokiej sieci. Nikt nie jest tym, za kogo się podaje…
„Serial został stworzony dla profesjonalistów, którzy dbają o cyfrowe bezpieczeństwo w firmach – od menadżerów po specjalistów IT. Angażuje, zmusza do myślenia i uwrażliwia na potencjalne zagrożenia” mówi Wojtek Jeżowski, właściciel Black Rabbit i reżyser serii. „Dla
Zobacz również
Trend Micro stanowi również narzędzie pokazujące potencjał badawczy tej firmy oraz umiejętność przewidywania i zapobiegania zagrożeniom, które są trudne do wyobrażenia dziś, ale mogą się pojawić w całkiem niedalekiej przyszłości.”
Zdjęcia do trzymającej w napięciu historii „Project 2030” powstawały w Polsce. Podczas 7 dni na planie pojawiło się 12 aktorów sześciu narodowości. Scenariusz napisali Filip Luft, Rik Ferguson i Wojtek Jeżowski, który odpowiadał także za reżyserię. Za postprodukcją i efektami specjalnymi stoją Black Rabbit, Time Tec, Ramona Visuals, Zgrywa Studio oraz 422Post.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Serial wraz z raportem z badań autorstwa dr Victorii Baines i Rika Fergusona, zostały opublikowane na dedykowanej stronie internetowej. Filmy znajdują się także na YouTube oraz na stronie korporacyjnej Trend Micro. Są wykorzystywane w codziennych kontaktach z klientami i partnerami oraz podczas wystąpień, targów i szkoleń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Trend Micro to najbardziej innowacyjna firma w obszarze cyberbezpieczeństwa i jako taka chce również komunikować się ze swoimi klientami w innowacyjny sposób. Od 10 lat wspieramy ją w tym działaniu m.in. przez tłumaczenie korporacyjnych przekazów na angażujące bezprecedensowe video” mówi Wojtek Jeżowski.
Główna nagroda Television & Corporate Media Awards 2023 jest drugim Grand Prix dla wspólnego projektu Black Rabbit i Trend Micro. W 2014 za najlepszy na festiwalu w Hamburgu został uznany serial „2020 The Series”. W ten sposób Black Rabbit jest drugą, obok TVN, polską firmą, której udało się zdobyć 2 Grand Prix na festiwalu WorldMedia.
Grand Prix Television & Corporate Media Awards nie jest jedyną nagrodą dla „Project:2030”. Wcześniej, w tym roku, film zdobył nagrody Telly Awards (5 nagród, w tym 2 w kategorii Branded Content) oraz Accolade Competition.
Serial można obejrzeć na: 2030.trendmicro.com