Mateusz Reiss objął stanowisko Art Directora w GKD. Z branżą reklamową związany jest od 2008 roku. Ostatnio pracował w agencji BBDO jako Art Director, natomiast wcześniej zdobywał doświadczenie w Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas oraz Sanofi.
Ola Łatecka po trzymiesięcznym stażu w GKD objęła stanowisko Junior Designerki. Jest absolwentką ASP w Warszawie, gdzie zakończyła edukację z wyróżnieniem dziekańskim na Wydziale Malarstwa ze specjalizacją Grafika Artystyczna. Wcześniej pracowała jako Visual Merchandiser w Van Graaf.
Zobacz również
Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii komunikacji online, obsługi kanałów social media, projektowania stron www, tworzenia i produkcji contentu wideo, influencer marketingu oraz tworzenia wielokanałowych realizacji online.
Do marek obsługiwanych przez agencję należą m.in. Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach