Do jej obowiązków w nowej roli będzie należał rozwój dotychczasowej oferty agencji w zakresie zintegrowanych działań digital marketingowych oraz nadzór nad tworzeniem i realizacją holistycznych strategii komunikacji w kanałach online.
– Już od dłuższego czasu prowadzimy zintegrowaną komunikację w kanałach społecznościowych i digital. Oferujemy klientom coś bardziej wartościowego niż tradycyjne media relations, które w dalszym ciągu są podstawą oferty wielu agencji PR. Doradzamy w wyborze narzędzi marketingowych które mają rzeczywiste przełożenie na cele biznesowe. Nie rozmawiamy o technologiach, dopóki w pełni nie zrozumiemy biznesu i potrzeb klienta. Do opracowywania strategii PR wprowadziliśmy również elementy Design Thinking, żeby pokazać klientom holistyczne spojrzenie na komunikację i szeroki wachlarz działań, jakie oferuje dzisiaj public relations – mówi Anna Kuprian, Head of Digital, Grayling Poland.
Zobacz również
Anna Kuprian związana jest z branżą PR od ponad 8 lat. Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i opracowywaniu strategii digital. Do Grayling Poland dołączyła w 2013 r. Obecnie nadzoruje działania na rzecz klientów branży technologicznej, e-commerce oraz projekty konsumenckie dla m.in. Sony Europe, momondo, eBay oraz sieci hoteli Hilton. Anna ma także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu digital PR i Design Thinking oraz jest członkiem IT & Technology Practice Group Continental Europe.
– Rozwój kompetencji w zakresie digital i powierzenie tego obszaru Ani to naturalny krok w rozwoju Grayling Poland. Mamy już na tym polu pewne sukcesy – nasza zeszłoroczna kampania pt. „Out of Office” realizowana dla Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej była wielokrotnie nagradzana w tym m.in. podczas Mixx Awards, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży interaktywnej. Trzymamy kciuki za tegoroczne SABRE, gdzie ten sam projekt jest nominowany w kategorii Pan-European Programme. W ostatnich miesiącach rozwinęliśmy również swoje portfolio o klientów technologicznych takich jak momondo i eBay – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.
Grayling Poland to jedna z największych agencji PR w Polsce. Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich, a także PA, employer branding oraz PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym i energetycznym. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych. Tylko w minionym roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, a zrealizowana przez firmę na rzecz Novo Nordisk kampania „Focus on Success” została uznana za jeden z najlepszych projektów komunikacji wewnętrznej w ramach prestiżowego konkursu „Złote Spinacze 2016”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing