zdjęcie: facebook.com/zwłasnymkubkiem, facebook.com/greencoffeepl
„Z własnym kubkiem” to akcja Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, której celem jest zwiększanie świadomości klientów, jak i właścicieli kawiarni, w zakresie wpływu używania jednorazowych opakowań na środowisko oraz kształtowanie takich postaw i nawyków, które przyczynią się do zmniejszenia ilości produkowanych odpadów.
Zobacz również
W akcję zaangażowało się już wiele kawiarni z całej Polski. Teraz dołącza do nich Green Caffe Nero. W ramach inicjatywy, każda osoba, która przyjdzie do lokalu z kubkiem wielokrotnego użytku otrzyma kawę za 5 złotych.
PS
Costa Coffee UK wprowadziła do swoich kawiarni nowe rozwiązanie – płatność za kawę kubkami wielokrotnego użytku. W ten sposób marka chce walczyć z zanieczyszczaniem środowiska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Thornton’s Budgens jest jednym z pierwszych supermarketów na całym świecie, który wprowadził strefę bez plastiku. Wszystkie produkty z tego działu znajdują się w ekologicznych i przyjaznych naturze opakowaniach.
PS3
We wrześniu br. Grupa Carlsberg wprowadziła rozwiązanie Snap Pack, które zastąpi folię używaną do owijania wielopaków piwa. Pomysł marki zwyciężył w kategorii Best CSR/Sustainability Initiative w tegorocznej edycji konkursu World Beverage Innovation Awards.