Green week w Love On The Snow, czyli odpowiedzialne zakupy z darmową dostawą do paczkomatów InPost

Listopad to idealny moment na zakup prezentów świątecznych, ale tylko tych przemyślanych. Love On The Snow już po raz drugi dołącza do marek, które zamiast obniżek z okazji Black Friday, namawiają do refleksji nad wpływem naszych nawyków zakupowych na środowisko.
O autorze
1 min czytania 2020-11-19

Love On The Snow to marka luksusowej bielizny termicznej z wełny merynosów. Luksus – wg założenia jej twórców – to nie tylko jakość materiałów i wykończenia oraz piękne wzornictwo, ale też dbałość o to, by produkować z poszanowaniem dla człowieka i środowiska. Dlatego kolejny rok z rzędu marka zdecydowała się zachęcać tylko do rozsądnych i odpowiedzialnych zakupów, bez obniżania cen. Chce przypomnieć, że każdy z nas ma wpływ na dalszy los naszej planety. Między innymi także poprzez rozsądne decyzje zakupowe. 

–  W Love On The Snow kobieta jest najważniejsza. Uprawiamy hedonizm, rozpieszczamy się same i klientki produktami naszej marki, ale nie pozwalamy sobie na egoizm konsumpcjonizmu. Bo czyż moglibyśmy czuć się dobrze, zapominając, o tym jaką planetę zostawimy po sobie – mówi projektantka Joanna Misztela, która współtworzy markę.

Love On The Snow radzi, by kupować tylko to, czego się naprawdę potrzebuje. Zwracać uwagę na jakość i trwałość wybieranych produktów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– My z naszej strony, nieustannie pracujemy nad jakością bielizny, dobierając dodatki i technologię tak, by majtki, topy i body od LOTS służyły jak najdłużej – dodaje Joanna Kołodziejczak.

Bielizna Love On The Snow uszyta jest z wełny merynosów o statusie „mulesing free” i pochodzi z ekologicznych hodowli owiec w RPA. W kolekcji ARTIFICIUM po raz pierwszy zastosowano ekologiczną koronkę z recyklingowanego poliestru. Wszystkie surowce produkowane są na terenie UE. Kolekcje odszywane są w Polsce w małych rodzinnych szwalniach, które szanują pracowników i doceniają ich zaangażowanie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zamówienia składane on-line pakowane są w pudełka z tektury z odzysku oraz biodegradowalne foliopaki z kukurydzianej skrobi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Love On The Snow stara się także ograniczać odpady i nadprodukcję, oszczędzać miejsce, także w magazynie i wykorzystywać wszystkie surowce do końca, zanim zamówi nowe. Stąd w ramach inicjatywy #sensitivefashion w tym sezonie pojawiły się limitowane edycje topów i majtek Yayoi, uszyte z wykorzystaniem końcówek materiałów z magazynu. A w ubiegłym marka oferowała 20% rabat na popularne modele odszyte z dzianiny, która miała małe niedoskonałości.

Darmowa dostawa bielizny Love On The Snow kupionej 20-27 listopada, podczas Green Week w sklepie: pl.loveonthesnow.com. będzie możliwa tylko do paczkomatów InPost.