Love On The Snow to marka luksusowej bielizny termicznej z wełny merynosów. Luksus – wg założenia jej twórców – to nie tylko jakość materiałów i wykończenia oraz piękne wzornictwo, ale też dbałość o to, by produkować z poszanowaniem dla człowieka i środowiska. Dlatego kolejny rok z rzędu marka zdecydowała się zachęcać tylko do rozsądnych i odpowiedzialnych zakupów, bez obniżania cen. Chce przypomnieć, że każdy z nas ma wpływ na dalszy los naszej planety. Między innymi także poprzez rozsądne decyzje zakupowe.
– W Love On The Snow kobieta jest najważniejsza. Uprawiamy hedonizm, rozpieszczamy się same i klientki produktami naszej marki, ale nie pozwalamy sobie na egoizm konsumpcjonizmu. Bo czyż moglibyśmy czuć się dobrze, zapominając, o tym jaką planetę zostawimy po sobie – mówi projektantka Joanna Misztela, która współtworzy markę.
Zobacz również
Love On The Snow radzi, by kupować tylko to, czego się naprawdę potrzebuje. Zwracać uwagę na jakość i trwałość wybieranych produktów.
– My z naszej strony, nieustannie pracujemy nad jakością bielizny, dobierając dodatki i technologię tak, by majtki, topy i body od LOTS służyły jak najdłużej – dodaje Joanna Kołodziejczak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bielizna Love On The Snow uszyta jest z wełny merynosów o statusie „mulesing free” i pochodzi z ekologicznych hodowli owiec w RPA. W kolekcji ARTIFICIUM po raz pierwszy zastosowano ekologiczną koronkę z recyklingowanego poliestru. Wszystkie surowce produkowane są na terenie UE. Kolekcje odszywane są w Polsce w małych rodzinnych szwalniach, które szanują pracowników i doceniają ich zaangażowanie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zamówienia składane on-line pakowane są w pudełka z tektury z odzysku oraz biodegradowalne foliopaki z kukurydzianej skrobi.
Love On The Snow stara się także ograniczać odpady i nadprodukcję, oszczędzać miejsce, także w magazynie i wykorzystywać wszystkie surowce do końca, zanim zamówi nowe. Stąd w ramach inicjatywy #sensitivefashion w tym sezonie pojawiły się limitowane edycje topów i majtek Yayoi, uszyte z wykorzystaniem końcówek materiałów z magazynu. A w ubiegłym marka oferowała 20% rabat na popularne modele odszyte z dzianiny, która miała małe niedoskonałości.
Darmowa dostawa bielizny Love On The Snow kupionej 20-27 listopada, podczas Green Week w sklepie: pl.loveonthesnow.com. będzie możliwa tylko do paczkomatów InPost.