Greg Ciach jest pisarzem, projektantem gier oraz koderem – posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia wysokiej jakości tytułów, znanych i cenionych przez społeczność graczy. W trakcie swojej kariery Greg miał okazję doskonalić swoje umiejętności, pracując nad tytułami opartymi o marki z kategorii AAA – zlecenia realizował między innymi dla Nokia OVI oraz wydawców takich gier jak: The Sims, Medal of Honor i Need for Speed (łączna liczba pobrań z platformy Nokia OVI to ponad 50 milionów egzemplarzy). Jako CEO polskiego producenta gier PolyAmorous odpowiedzialny był między innymi za koncepcję oraz pomysł fabularny przygodowej gry Paradise Lost.
Branża gier i filmów ma wiele wspólnych obszarów, w których można pracować ramię w ramię, wzmacniając potężne przesłania, które chcemy przekazać poprzez synergię interaktywnych i nieinteraktywnych mediów. Platige Image posiada w tym zakresie unikalne doświadczenie, pozwalające tworzyć efektowne animacje i produkcje filmowe, które znajdą zastosowanie przy tworzeniu tytułów dla graczy z tak zwanej kategorii Double-A i Triple-I – powiedział Greg.
Zobacz również
Greg Ciach w Platige obejmie stanowisko business development director of Game Dev. W ramach swoich nowych obowiązków będzie ściśle współpracował z działem Film Development, m.in. przy tworzeniu, pozyskiwaniu i rozwijaniu projektów, bazujących na już posiadanych jak i pozyskanych prawach autorskich. Kluczową kompetencją na nowoutworzonym stanowisku będzie realizacja zleceń opierających się na silnej narracji oraz cechujących się wysokiej jakości grafiką, równie ważnym celem będzie podkreślanie kluczowych dla graczy walorów rozgrywki.
Budowane od lat kompetencje pozwalają studiu Platige Image rozwijać ścieżkę związaną z grami, dlatego wzmacnianie zespołu Game Dev jest dla nas naturalnym i oczywistym krokiem. Już od wielu lat jesteśmy obecni w branży gamingowej – jako studio animacji wykonujemy głównie wysokiej jakości cinematiki dla największych produkcji. Współpracujemy też z największymi studiami z całego świata, realizując projekty na światowym poziomie – powiedział Karol Żbikowski, CEO Platige Image.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]