Właśnie ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez GREY Group Poland dla marki PEPCO. Wszystkie elementy kampanii pokazują jak dobrze PEPCO odpowiada na potrzeby swoich konsumentek idealnie dopasowując się do zmieniających się potrzeb ich rodzin, trendów, ale przede wszystkim ich domowych budżetów. Przykładem jest nowa oferta ubrań dla dzieci przed powrotem do szkoły. Od 17 sierpnia możemy zobaczyć 30-sekundowe spoty TVC, a od 19 sierpnia usłyszeć spot radiowy.
W ramach współpracy GREY Group Poland jest odpowiedzialny za działania Custom Publishing oraz komunikację digital.
Zobacz również
– Pierwsza kampania dla nowego klienta to zawsze duże wyzwanie, ale my podeszliśmy do realizacji tego projektu z ogromnym entuzjazmem. W związku z tym podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego biura GREY Group w Poznaniu mając nadzieję, że przyniesie to obopólne efekty – mówi Anna Pańczyk, CEO GREY Group Poland.
Link do video na YouTube:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zespół Grey Group Poland:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Strategia: Adam Śmiłowski, Krzysztof Wierzbicki
- Kreacja: Katarzyna Batogowska, Robert Leśniewski, Jakub Korolczuk
- Client service: Joanna Hurda, Dorota Mosakowska, Urszula Rozwadowska
- Produkcja: Anna Green, Aleksandra Solarz