Kuchnie IKEA ułatwiają celebrację chwil z bliskimi. Dzięki sprytnym rozwiązaniom minimalizującym czas i trud włożony w przygotowania pozwala skupić się na tym co w codzienności najważniejsze – na byciu razem.
IKEA docenia czas spędzany po swojemu, rodzinnie, nieperfekcyjnie, a jednak idealnie. Zachęca do pielęgnowania momentów bliskości, nie tylko od święta, ale przez cały rok. Pokazuje, że najważniejsze są intencje i uczucia, a nie okazje do tego, by sprawić najbliższym przyjemność i wręczyć choćby najmniejszy prezent.
Zobacz również
IKEA jest jedną z firm, której bliskie są sytuacje domowe, których doświadcza każdy z nas. Jej produkty towarzyszą nam w trakcie szczególnych okazji, ale przede wszystkim podczas tych codziennych chwil spędzanych w gronie najbliższych. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy po raz kolejny zrealizować kampanię opierającą się na prawdziwej historii i emocjach – mówi Małgorzata Łoza, Account Director, GREY.
Za koncept kreatywny i egzekucję kampanii obejmującej spot telewizyjny odpowiada agencja GREY, za produkcję Easy Hell Productions, za postprodukcję Lunapark.
Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii: Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strategia: Weronika Sołtysiak
Kreacja: Mateusz Gaca, Michał Rudek
Client Service: Małgorzata Łoza, Julia Czerniuk
Produkcja: Agata Bereś
Słuchaj podcastu NowyMarketing