Grey z kampanią dla kolejnej marki Ferrero – Kinder Bueno

Właśnie ruszyła najnowsza kampania Kinder Bueno „Orient Express”. To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja GREY realizuje kampanię.
O autorze
0 min czytania 2016-02-05

Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.

Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym  i orzechowym kremem.

– Prowadzenie działań dla Ferrero Polska Commercial to dla nas ogromne wyróżnienie. Tworząc „Orient Express” dla Kinder Bueno chcieliśmy, by kampania – jak sam batonik – była momentem przyjemności i wytchnienia – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland. 

GREY Group Poland odpowiada za kreację działań ”Orient Express”. Kampania jest prowadzona w kanałach TV, OOH oraz digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Realizacja: GREY Group Poland
Dom mediowy: Vizeum
Dom produkcyjny: Papaya
Reżyseria: Damien Krisl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się