– Pandemia spowodowała przeniesienie się wielu usług do świata online, również tych z zakresu zdrowia psychicznego oraz wellbeingu. Przekłada się to na dynamicznie rosnącą konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania w tym sektorze. Dziękujemy Wellbee za zaufanie i cieszymy się, że będziemy mogli wspierać firmę w dalszym rozwoju – mówi Mateusz Wrzos, współzałożyciel agencji greyotters.
– Agencję greyotters znamy od samego początku jej istnienia. Skupienie zespołu na jak najlepszym zrozumieniu biznesu i celów klienta, partnerskie podejście, transparentność oraz jasne KPI, miały decydujący wpływ na nawiązanie współpracy – mówi Paweł Chrzan, co-founder w Wellbee.
Zobacz również
Wellbee to platforma online zdrowia psychicznego łączącą pacjentów z odpowiednio dobranymi specjalistami. Jest partnerem wellbeingowym ponad 60 klientów biznesowych, wśród których znajdują się m.in. PwC, Canon, Brenntag czy EPAM.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach