Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka. Kontekstowa kampania na ekranach DOOH

Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach.
O autorze
1 min czytania 2023-07-05

Seria obrazowych porównań pokazywała, że grill i Pudliszki to absolutnie nierozerwalne połączenie: Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka czy Warszawa bez Pałacu Kultury! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.

Każdy grill to znajomi/rodzina, odpoczynek i dobrze spędzony czas. Jednak podstawowym składnikiem prawdziwego grilla to pyszna kuchnia. W najnowszej kampanii Pudliszki pokazują, że grill bez Pudliszek to po prostu nie to samo. 

– Nic dziwnego, Pudliszki to ketchup #1 wśród polskich rodzin. Dlatego, kiedy myślimy o grillu, myślimy: Pudliszki! –  mówi Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager Kraft Heinz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– A skoro aż 87% Polaków nie wyobraża sobie grilla bez ketchupu[1], nasza kampania została zaplanowana oraz zrealizowana w idealnych punktach styku w idealnym do tego zadania czasie – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Idea kreatywna powstała w oparciu o pozycjonowanie marki Pudliszki – Cała przyjemność w Pudliszkach. Każda egzekucja kreatywna stworzona na potrzeby kampanii miała zbudować ciekawą, angażującą oraz nośną komunikację, sięgając po aspekty lokalne (w największych miastach w Polsce), jak i sezonowe (grill, urlop, dobra pogoda, góry, morze). Każda z egzekucji w kampanii wykorzystywała także w bardzo naturalny sposób kontekst danego miejsca oraz nośnika, dopasowując do tych elementów odpowiedni język. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Wykorzystaliśmy geolokalizację, aby zróżnicować wyświetlane komunikaty i przyciągnąć uwagę konsumentów kontekstowo dopasowanymi hasłami. – wyjaśnia Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny Screen Network. – Takie działanie mocniej przyciąga uwagę odbiorców, a w konsekwencji skuteczniej wpływa na zwiększenie sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie.


[1] https://polki.pl/przepisy/porady-kulinarne,grillowe-zwyczaje-polakow,10034057,artykul.html

PS Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli

Colachup był dostępny wyłącznie 4 lipca na kilku stadionach baseballowych w USA. Sos powstał przy współpracy Pepsi i Culinary Institute of America Consulting. Ma słodko-słony smak z nutą cytrusów.