Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli

Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli
Colachup ma być dostępny wyłącznie 4 lipca na kilku stadionach baseballowych w USA. Sos powstał przy współpracy Pepsi i Culinary Institute of America Consulting. Ma słodko-słony smak z nutą cytrusów.
O autorze
1 min czytania 2023-07-03

fot. Pepsi

Amerykanie uwielbiają świętować Dzień Niepodległości. Marki również szaleją i z tej okazji przygotowują różnego rodzaju specjalne akcje. Pepsi tym razem postanowiła stworzyć Colachup, czyli ketchup o smaku coli. Marka podaje, że to kolejna odsłona jej kampanii „Better with Pepsi”, budująca skojarzenia z wydarzeniami, podczas których spożywamy Pepsi w połączeniu z posiłkiem.

W ketchupie dominują dwa smaki – słodki i słony. Wszystko dlatego, że Amerykanie przepadają za takimi połączeniami. Przy opracowywaniu produktu współpracowano z Culinary Institute of America Consulting. Sos zawiera w składzie, m.in. wędzone pomidory, cynamon, tymianek, oregano, paprykę czy cebulę.

Limitowana edycja ketchupu dostępna będzie jedynie w Dniu Niepodległości (4 lipca br.) na kilku amerykańskich stadionach, na których rozegrane zostaną mecze baseballu. Będą to: Chase Field w Phoenix, Yankee Stadium na Bronksie w Nowym Jorku, Target Field w Minneapolis i Comerica Park w Detroit.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przedstawiciele Pepsi dodają, że sos idealnie komponuje się z kultowymi amerykańskimi hot-dogami. Kampanię promocyjną wspomaga Joey Chestnut, mistrz kraju w jedzeniu tego przysmaku na czas.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
@pepsi Even @JoeyChestnut ♬ original sound – Pepsi

PS Od teraz Pepsi dostępna w butelkach w 100% z recyklingu

W listopadzie 2021 roku do produkcji w polskich zakładach firmy trafiły butelki w całości wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego z ponownego przetworzenia. Zmiana ta czyni Pepsi pierwszą tak dużą marką napojów gazowanych w Polsce, której wszystkie butelki będą produkowane z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. 

PS 2 Heinz i Absolut stworzyli popularny sos do makaronu

Na niekonwencjonalne połączenia smakowe zdecydowały się także marki Heinz oraz Absolut, które stworzyły sos do makaronu z dodatkiem wódki. W 2020 roku przepis na tego rodzaju danie podbijał serca użytkowników TikToka czy Instagrama.