Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Gripex rozpoczyna sezon jesienny z kampanią „Gripex – MOGĘ!”

Marka Gripex, należąca do portfolio USP Zdrowie, otworzyła sezon jesienny nową kampanią reklamową, która ruszyła 22 września.
O autorze
1 min czytania 2018-10-09

W nowej odsłonie kampanii Gripexu to nie marka, a sami bohaterowie manifestują swoje przekonanie, że mogą pokonać grypę. Ich manifest oddaje wprost hasło kampanii „Gripex – MOGĘ!”. Spoty pokazują siłę i sprawczość bohaterów w walce z objawami choroby, energię do działania i możliwość realizowania się.

Kampania „Gripex – MOGĘ!” obejmuje dwa spoty: najsilniejszych na rynku wariantów leków na przeziębienie i grypę – Gripex Max w tabletkach oraz Gripex Hot Max w saszetkach, jak również najsilniejszej i kompleksowej saszetki na zatoki w przeziębieniu – Gripex Hot Zatoki.


Kampania pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Emisji w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych towarzyszą działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreacje i działania online odpowiada agencja Brainbox, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker. Spot reklamowy został wyprodukowany przy pomocy domu produkcyjnego Selfish3.

Słuchaj podcastu NowyMarketing