W nowej odsłonie kampanii Gripexu to nie marka, a sami bohaterowie manifestują swoje przekonanie, że mogą pokonać grypę. Ich manifest oddaje wprost hasło kampanii „Gripex – MOGĘ!”. Spoty pokazują siłę i sprawczość bohaterów w walce z objawami choroby, energię do działania i możliwość realizowania się.
Kampania „Gripex – MOGĘ!” obejmuje dwa spoty: najsilniejszych na rynku wariantów leków na przeziębienie i grypę – Gripex Max w tabletkach oraz Gripex Hot Max w saszetkach, jak również najsilniejszej i kompleksowej saszetki na zatoki w przeziębieniu – Gripex Hot Zatoki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Emisji w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych towarzyszą działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Za kreacje i działania online odpowiada agencja Brainbox, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker. Spot reklamowy został wyprodukowany przy pomocy domu produkcyjnego Selfish3.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing