Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, rusza z pilotażowym programem szkoleń One School skierowanym do studentów. Blisko miesięczne warsztaty prowadzone przez ekspertów obejmą zagadnienia związane z mediami, marketingiem i technologiami, a także umiejętności miękkie. Nabór kandydatów potrwa do 24 lipca.
Studenci coraz częściej dochodzą do wniosku, że uczelnia wyższa nie przygotuje ich w pełni do wyzwań związanych ze współczesnym rynkiem pracy*. Młodzi szukają okazji do rozwoju jeszcze w trakcie robienia dyplomu. One School to dla nich szansa na zdobycie nowych kompetencji oraz rozpoczęcie kariery w branży mediowej i marketingowej.
Podczas 3-tygodniowych warsztatów uczestnicy poznają tajniki branży oraz zgłębiają wiedzę z zakresu mediów, marketingu, technologii i umiejętności miękkich. Sesje rozpoczną się od indywidualnych testów Gallupa mających na celu wskazać mocne i słabsze strony kandydatów. Po każdym ze szkoleń uczestnicy będą mogli zweryfikować swoją wiedzę podchodząc do krótkiego testu. Cały projekt zakończy się przedstawieniem prezentacji i wyborem najlepszych kandydatów do rozpoczęcia pracy w strukturach Group One.
Zobacz również
– Przedstawiciele tak zwanej Generacji Z urodzeni na początku XXI wieku to bardzo pożądani kandydaci na rynku pracy. Świetnie zaznajomieni z technologią, elastyczni i otwarci na nowości, wnoszą dużą wartość do każdej organizacji szczególnie dziś, w czasie cyfrowej rewolucji – mówi Katarzyna Niczypor, head of human capital w Group One. – Program One School dopasowaliśmy do ich potrzeb. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i identyfikację mocnych i słabszych stron każdego kandydata. Indywidualne podejście to coś, co w Group One od lat przynosi nam bardzo dobre efekty – dodaje.
Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Na najlepszych uczestników czekają propozycje pracy w spółkach Group One. Szczegóły znajdują się na stronie oneschool.groupone.pl. Partnerem programu jest portal NowyMarketing.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell