Za powołanie agencji TechNest odpowiada Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
– TechNest nie jest nazwą przypadkową. Mamy ambicje rozwoju interdyscyplinarnego zespołu z kompetencjami obejmującymi nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, która spersonalizuje komunikację z klientem – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Obecnie trwa rekrutacja do ponad 40-osobowego zespołu team leaderów, marketing konsultantów i webservice supportu.
– Wybór Warszawy był podyktowany bardzo mocnymi kompetencjami i doświadczeniem Group One. Rozwijając kolejne centrum eksperckie nad Wisłą, mamy w planach powtórzenie sukcesu GONGA, który od lat tworzy doceniany przez Grupę Serviceplan hub produkcyjno-kreatywny – komentuje Marcus Noder, executive board member at Serviceplan Group SE & Co.KG.
TechNest to jedna z trzech nowych spółek, które Group One buduje w tym roku. Na początku kwietnia grupa ogłosiła powstanie Grow Now – agencji specjalizującej się we wprowadzaniu marek na międzynarodowe marketplace’y.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing