GroupM tworzy w Polsce międzynarodowe centrum kompetencji, zatrudni 100 specjalistów digital marketingu

GroupM, należąca do holdingu WPP mediowa grupa inwestycyjna, tworzy w Warszawie strukturę do obsługi międzynarodowych projektów digital marketingowych. Będzie to czwarty taki hub na świecie, świadczący wyspecjalizowane usługi marketingu cyfrowego dla międzynarodowych marketerów.
O autorze
1 min czytania 2021-12-16

W Warszawie powstaje międzynarodowy hub GroupM, współtworzonej przez agencje MediaCom, Wavemaker i Mindshare mediowej grupy inwestycyjnej. Międzynarodowa struktura zatrudni 100 specjalistów z obszarów m.in. search, social, programmatic oraz ad ops, czyli technologii reklamowych wspierających planowanie komunikacji. Będą oni pracowali dla globalnych i regionalnych marketerów prowadzących równolegle działania na wielu rynkach.

Wielu zdolnych specjalistów, dynamiczny rynek, mocny lokalny zespół zarządzający oraz, co najważniejsze, duże zapotrzebowanie na obsługę międzynarodowych projektów digital wśród reklamodawców, zadecydowały o powołaniu w Polsce kolejnego hubu. Będzie to czwarta taka operacja na świecie, po Kolumbii, Meksyku i Indiach – mówi Justin Bland, który kieruje międzynarodową strukturą GroupM.

W Polsce w prace nad powstaniem hubu od początku zaangażowani są lokalni managerowie GroupM, czyli przede wszystkim Izabela Albrychiewicz, prezeska grupy i liderka regionu CEE, Daria Sacha, czyli chief operating officer GroupM oraz Tomasz Piątkowski, odpowiedzialny w zarządzie spółki za obszar digital.

W uruchomionych wcześniej trzech międzynarodowych hubach GroupM zatrudnionych jest już ponad 800 specjalistów z różnych dziedzin marketingu cyfrowego. Współpracują oni z lokalnymi ekspertami z biur GroupM w poszczególnych krajach, uczestnicząc w prowadzeniu projektów reklamowych dla globalnych, najczęściej zaawansowanych technologicznie marek, m.in. Google, Uber, Ford, Airbnb, Unilever, Mars czy Coca-Cola.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W naszym nowym projekcie upatruję wartość zarówno dla międzynarodowych reklamodawców, jak i dla pracowników. Nowe centrum GroupM daje dość unikalną na rynku okazję pracy nad regionalnymi i międzynarodowymi kampaniami oraz poznania biznesu najbardziej rozwiniętych technologicznie marek. Polskie biura GroupM oraz naszych agencji coraz częściej współtworzyły w ostatnich latach huby dla swoich klientów, więc będzie to naturalne rozwinięcie pozyskanego już doświadczenia – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM Poland.

Rekrutacja do nowo powstałej struktury już trwa, plan na 2022 rok zakłada, że będzie w niej zatrudnionych ok. 100 wysokiej klasy specjalistów digital marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się