W dniach 6 i 8 grudnia Meta będzie gospodarzem dwudniowego wydarzenia edukacyjnego dla startupów. Growth Bootcamp to event przeznaczony dla startupów, które chcą poszerzyć swoją wiedzę o stosowaniu narzędzi Mety i planowaniu efektywnych strategii wspierających rozwój. Inicjatywa realizowana jest we współpracy z Fundacją Startup Hub Poland.
Wybrane zespoły zostaną zaproszone do wzięcia udziału w warsztatach mentoringowych Growth Bootcamp, które poprowadzą eksperci Meta oraz Startup Hub Poland Foundation. Startupy zdobędą wiedzę o narzędziach Meta i ich wykorzystaniu do budowania efektywnych strategii marketingowych. Dzięki temu founderzy, przygotowani do umiejętnego stymulowania wzrostu, będą mogli rozwijać swoje projekty.
Zobacz również
W trakcie warsztatów zespoły zdobędą wiedzę na temat:
- budowania swoich kampanii w sposób maksymalizujący wartość wydanych środków
- skrupulatnego mierzenia wyników działań marketingowych
- optymalizacji skuteczności reklam przy użyciu Signals
- tworzenia adekwatnych strategii kreatywnych
- najlepszych praktyk sprzyjających maksymalizacji wydajności
- strategii na mądre wykorzystanie nadchodzących kwartałów
Celem programu jest wspieranie start-upów o wysokim potencjale, zapewnienie dedykowanych materiałów edukacyjnych oraz przyspieszenie ich rozwoju. Growth Bootcamp jest częścią wysiłków Mety w celu zwiększenia zaangażowania w dojrzewający ekosystem startupów w Europie Środkowo-Wschodniej i budowania pozytywnego wpływu gospodarczego i społecznego w regionie.
Startupy mogą wziąć udział w programie, aplikując za pośrednictwem strony internetowej. Zgłoszenia trwają do 02.12.2022.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing