14 lipca br. odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.
Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
Zobacz również
- Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX;
- Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;
- Jak tworzyć rozwiązania out of the box;
- Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.
Zapisz się na Growth Summer Days na stronie artegence.com/growth-summer-days/
Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.
– Wakacyjny okres jest często idealnym momentem na poszerzanie wiedzy – w luźniejszej, letniej atmosferze. To też dobry czas na otworzenie się na nowe możliwości i nowe rozwiązania, co właśnie chcemy osiągnąć poprzez Growth Summer Days. Planujemy ukazać, w jaki sposób dotrzeć do swoich celów biznesowych dzięki odpowiednim narzędziom czy procesom z zakresu web analityki i UX. Serdecznie zapraszamy – Anna Moczulska, senior digital analyst w Artegence.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Poprzez Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników i nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – dodaje Paweł Dunia, UX director w Efigence.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Plan webinarów:
1. 14 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe?
Anna Moczulska, senior digital analyst w Artegence
2. 28 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Koncept UX – rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę.
Paweł Dunia, UX director w Efigence
3. 11 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?
Anna Moczulska, senior digital analyst w Artegence
4. 25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Zmierz, zrozum użytkownika, zoptymalizuj i przede wszystkim… powtórz. Czyli, dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.
Paweł Dunia, UX director w Efigence
Czego dowiesz się z dwóch pierwszych webinarów:
Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe?
- Jak poradzić sobie z coraz większą utratą danych i co ją powoduje.
- Jak wdrożyć analitykę webową zgodnie z RODO.
- Jak śledzić użytkownika poruszającego się między różnymi urządzeniami.
- Dlaczego Google postanowiło wprowadzić nową wersję Google Analytics i do czego dąży technologiczny gigant.
- Jak można śledzenie i zachowania użytkowników przekuć na większą liczbę klientów i wyższą sprzedaż.
Koncept UX – rakieta, która wyniesie Twoje działania na orbitę
- Co to jest koncept UX i dlaczego stał się on ulubionym narzędziem rozwojowym dla wielu brandów.
- Jak koncepty UX-owe mogą pomóc Ci odkrywać, wprowadzać i testować innowacje.
- Jak używać konceptów UX jako narzędzia w drodze do lepszej konwersji.
- W jaki sposób koncept UX pomoże Ci w staraniach o budżet na nowy projekt, w przekonaniu stakeholderów do Twoich pomysłów i w innych codziennych zmaganiach wewnątrz Twojej organizacji.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji: dimaq.pl