Poszukiwacze trendów znajdą tu nie tylko kolekcje najzdolniejszych polskich projektantów, lecz także design na światowym poziomie.
Aranżacja przestrzeni obrazuje zupełnie nowe podejście do klienta. Powierzchnia handlowa zajmująca 16 000m2 podzielona została na trzy strefy tematyczne: Pop Fashion – moda popularna, Brand Fashion – strefa marek, Art Fashion – strefa designu. Taka kategoryzacja to dbałość o jakość czasu spędzonego na zakupach. Przestrzeń ma odpowiadać potrzebom klientów o sprecyzowanych oczekiwaniach oraz dawać wskazówki tym poszukującym inspiracji.
Zobacz również
Za oznakowanie zewnętrzne MODO Domów Mody odpowiedzialna była Grupa Advertis. To pierwszy, realizowany na tak dużą skalę projekt dla branży retail w portfolio firmy. Zakres prac obejmował kompleksowe obrandowanie galerii handlowej – projekt, wykonanie i montaż wielkoformatowych elementów identyfikacji wizualnej. Elewację budynku zdobi dwanaście równomiernie podświetlanych, odpornych na warunki atmosferyczne lightboxów. Nośniki o wymiarach sześć na dziewięć metrów oparte są na nowoczesnej konstrukcji profili, która umożliwia sprawną wymianę grafik.
Uwagę odwiedzających przykuwa także niemal dwumetrowy logotyp doskonale widoczny na frontowej części budynku. Warto podkreślić, że została tu zastosowana technologia giętych liter, tak aby logotyp dobrze prezentował się na tle półkolistej elewacji – mówi Aldona Strup, odpowiedzialna za realizację po stronie Grupy Advertis. Łącznie wykonane zostały trzy logotypy przestrzenne Domów Mody na elewacji budynku oraz kolejny usytuowany na pasie zieleni przed galerią. Efektem pracy Advertis wewnątrz obiektu jest aranżacja restauracji w strefie Food Court, logotypy najemców – Pierre Cardin i Attraction Paris oraz wielkoformatowe grafiki reklamowe.
Uroczyste otwarcie MODO Domów Mody odbędzie się 17 października.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing