Kampania „Mała Wielka Zmiana” jest jedną z tegorocznych aktywności marketingowych marki Tikkurila. Pod tym hasłem Tikkurila prezentuje szybkie i łatwe sposoby na efektowną metamorfozę domowych wnętrz z wykorzystaniem farb Tikkurila – zamiast całkowitego remontu można wykonać drobniejsze prace, jak malowanie szafek czy glazury, by nadać pomieszczeniu zupełnie nowy wygląd.
Grupa Brand Support (agencje Brand Support i SHAKE HANDS), pracująca dla Tikkurila od 2014 roku, wspiera komunikację „Małej Wielkiej Zmiany” poprzez szereg aktywności. Agencje przygotowały koncepcję, scenariusz i wyprodukowały film „Mała Wielka Zmiana” (we współpracy ze studiem produkcyjnym Only Only), który prezentuje przykłady konkretnych metamorfoz wnętrz na przykładzie kuchni, salonu i łazienki.
Zobacz również
Agencja SHAKE HANDS prowadzi także szereg działań komunikacyjnych wspierających akcję „Mała Wielka Zmiana w social mediach”.
Film „Mała Wielka Zmiana” będzie dystrybuowany na kanale YouTube marki Tikkurila oraz w innych mediach społecznościowych.
– Działania w social mediach, oscylujące wokół idei „Małej Wielkiej Zmiany”, będą mieć formę kampanii kontent marketingowej, której celem będzie inspirowanie do prostych metamorfoz wnętrz z wykorzystaniem wodorozcieńczalnych, szybkoschnących produktów marki Tikkurila. Poza spotem promocyjnym, w kanałach marki ukażą się w postaci cykli tematycznych „Mała Wielka Zmiana”, wideoporady oraz tutoriale, publikowane na blogu Tikkurila. Do współpracy zaproszeni zostali także influencerzy, którzy będą prezentować m.in. na swoich blogach efekty „Małej Wielkiej Zmiany” w ich domach – zapowiada Szymon Ślipko, CEO / Strategy Director agencji Shake Hands.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing