„Pretekstem dla tego przedsięwzięcia są zmiany, które dokonują się na stale rozwijającym się rynku reklamy digital. Najlepsze koncepcje coraz częściej idą w parze z zaawansowaną wiedzą technologiczną. Z drugiej strony technologia niejednokrotnie stanowi wyzwanie dla przełomowych pomysłów w świecie cyfrowym. Naszym celem jest nie tylko niwelowanie ograniczeń, ale przede wszystkim rozwijanie rozwiązań eksperymentalnych z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Gutenberg Networks jest agencją produkcyjną. Oferujemy usługi z dziedziny szeroko rozumianej produkcji reklamowej. Naszą domeną jest efektywność operacyjna. Podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu tej kompetencji w obszarze produkcji digital w celu zapewnienia kompleksowości oferowanych usług przy jednoczesnej gwarancji ich najwyższej jakości” – mówi Angelika Kuśnierz, Prezes Zarządu Gutenberg Networks.
Zobacz również
Szefem Happy Endians został Sebastian Gill – jeden z czołowych ekspertów w dziedzinie działań digital wspierających komunikację marketingową – specjalista z 20-letnim doświadczeniem branżowym obejmującym:
- kierowanie działami produkcji w agencjach interaktywnych
- prowadzenie programistycznych grup projektowych dla złożonych projektów o charakterze komercyjnym, angażujących partnerów technologicznych i biznesowych
- tworzenie rozwiązań informatycznych na potrzeby komunikacji marketingowej (systemy zbierania i analizy danych, systemy CRM i e-commerce oraz rozwiązania Big Data i Marketing Automation).
Oferta Happy Endians jest kierowana do obecnych i nowych klientów Gutenberg Networks.
Happy Endians, w ramach Grupy CP DDB, uzupełnia ofertę zintegrowanej agencji DDB&tribal. Jednocześnie jest to niezależna struktura przystosowana do obsługi projektów o różnorodnym poziomie złożoności, również z kategorii wykraczających poza reklamę.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Gutenberg Networks Warszawa liczy dzisiaj 125 osób (w tym 10 osób to Happy Endians). Oferta nowo powołanej struktury obejmuje produkcję wszelkich narzędzi digital wspomagających komunikację marketingową, m.in. serwisy WWW, konkursy i aplikacje on-line, kampanie display oraz rozwiązania oparte na przetwarzaniu i analizie danych statystycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing