– Powołana w maju 2017 r. Isobar Poland Group była z założenia tworem przejściowym – mówi Krzysztof Mocek, managing director Isobar Polska oraz chief activation officer dentsu Aegis Network Polska. – Zakończyliśmy procesy M&A oraz stworzyliśmy jedną, spójną strukturę. Pod jednym dachem zebraliśmy kompetencje z zakresu strategii, kreacji, designu, social media oraz commerce, martechu i technologii. Ostatnie miesiące były dla nas czasem uzupełniania zespołu o nowych ekspertów i rozbudowywania kompetencji. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów, zarówno tych lokalnych, jak i tych realizujących kampanie globalne – dodaje Mocek.
Po połączeniu struktur w Isobar Polska, w biurach w Warszawie i Białymstoku, pracuje ponad 360 ekspertów z zakresu strategii marketingowej, kreacji, social media, designu, technologii, commerce i analityki, a także client service i project managementu.
Zobacz również
Do stałych klientów agencji należą Volkswagen Group Polska (Isobar jest wiodącą agencją dla marek Skoda i Audi), Mastercard, Provident, Jeronimo Martins czy McDonald’s. Agencja realizuje również działania na rynkach międzynarodowych, m.in. dla COTY czy P&G.
Zmiany w KRS planowane są na 30 kwietnia br. Dotyczą spółek Socialformance Sp. z o.o., M2.0 Sp. z o.o., Hypermedia sp. z o.o. oraz Socializer S.A..
Isobar działa w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing