Firma Innergo Systems jest integratorem rozwiązań technologicznych i dostawcą szerokiej gamy usług z obszaru nowoczesnego ICT. Swoje produkty kieruje przede wszystkim do branż takich jak: średnie i duże przedsiębiorstwa, szpitale, przemysł, administracja publiczna i energetyka.
Warszawska firma działa w obszarach technologicznych związanych z systemami łączności, środowiskami Contact Center, rozwiązaniami transmisji oraz przetwarzania danych i infrastrukturą Data Center. Wszystko to przy wykorzystywaniu rozwiązań i potencjału technologicznego największych światowych producentów. Do głównych partnerów firmy należą m.in.: Apple Inc., Microsoft, 3M, Alcatel-Lucent Enterprise, czy Hewlett Packard Enterprise.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Grupa FLPR odpowiedzialna będzie głównie za media relations, w tym za kontakt z dziennikarzami, tworzenie treści czy prowadzenie biura prasowego.
Za koordynację działań ze strony agencji odpowiadać będzie zespół kierowany przez Annę Niewiadomą. Umowę podpisano w styczniu na czas określony. Klient wybrał agencję w konkursie ofert.
Grupa FLPR prowadzi działania stałe lub projektowe dla takich firm jak: G DATA Polska, Indata Connect, AB S.A., Qualiac, CAL.PL, .NET DeveloperDays, MSI Polska, ALSO, PCC.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W skład Grupy FLPR wchodzą wyspecjalizowane projekty: Progadget, Ekopaleciak.pl, Centrum Języków Obcych Filos Logos i OutdoorTravel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing