„Grupa Interia.pl jest liderem polskiego rynku w segmencie gazetek handlowych online. Dominującą przewagę w desktopie chcemy przełożyć także na mocną pozycję w kanale mobile stąd decyzja o przygotowaniu aplikacji z tego typu ofertą reklamową.” – mówi Karol Kamiński, kierownik produktu i działu projektowego sieci AdRetail, do której należy serwis Okazjum.pl.
Nowa aplikacja Okazjum grupuje w jednym miejscu gazetki ponad trzystu sieci handlowych różnych kategorii. W produkcie znaleźć można zarówno promocje w supermarketach i dyskontach, jak i okazje w drogeriach, sklepach budowlanych czy oferujących sprzęt AGD i RTV. Użytkownik ma na wyciągnięcie ręki ponad dwieście aktualnych gazetek. Przejrzysty i czytelny układ pozwala sprawnie wyszukiwać oferty poszczególnych sieci handlowych i przeglądać przypisane do nich broszury. Dużym ułatwieniem dla internautów jest również możliwość dodawania sklepów do ulubionych – wystarczy jedno oznaczenie, by widzieć gazetki wybranego sklepu jako pierwsze.
Zobacz również
Aplikacja dostępna jest na urządzenia mobilne w systemie Android (w niedalekiej przyszłości również na iOS). Pobrać ją można z Google Play.
W portfolio Grupy Interia.pl znajduje się kilka serwisów z ofertą gazetek handlowych online, oprócz Okazjum, także Promoceny.pl i Promocyjni.pl, które sumarycznie notują ponad 1,6 mln RU i 49,6 mln PV*. Serwisy te współtworzą sieć reklamową AdRetail.
*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2015
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing