„Grupa Inwestycje.pl wyróżnia się na tle konkurencji konstrukcją grupy docelowej serwisów. Serwisy tworzą sieć wzajemnie uzupełniających się tematycznie wortali o wąskiej, specjalistycznej tematyce, które docierają do wysoko sprofilowanych grup odbiorców.” – mówi Anna Sołowska-Łabaz, Prezes Zarządu Inwestycje.pl S.A. – „Taka definicja grup docelowych, jak również zaoferowanie odbiorcom atrakcyjnej kompozycji wartości, odpowiadającej ich potrzebom i oczekiwaniom, jest istotną przewagą konkurencyjną Grupy Inwestycje.pl”.
W skład Grupy Inwestycje.pl wchodzi kilka popularnych serwisów wertykalnych, takich jak: Inwestycje.pl, Kantory.pl, Proseedmag.pl czy Pracodawca.com.pl. Tygodniowo serwisy Grupy odwiedza ponad 100 tys. internautów.
Zobacz również
„Współpraca z Grupą Inwestycje.pl to znaczące wzmocnienie oferty reklamowej sieci w segmencie serwisów biznesowych premium” – twierdzi Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży w BAN.pl – „Dalszy rozwój oferty BAN Biznesu pozwala reklamodawcom w koherentny sposób dotrzeć do afluentnej grupy internautów zainteresowanych tematyką biznesową”.
Umowa o współpracy weszła w życie z dn. 01 czerwca 2014.
Po uwzględnieniu nowego wydawcy, Grupy Inwestycje.pl, oferta BAN Biznes umożliwia dotarcie do ok. 5,5 mln RU generujących 108 mln PV (wartości na podstawie Megapanel Gemius/PBI marzec 2014).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing