TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa kreatywna CUKIER z urodzinowym filmem dla Panattoni

Grupa kreatywna CUKIER zrealizowała film celebrujący 15-lecie obecności marki Panattoni. Zrealizowana podczas epidemii COVID-19 produkcja prezentuje wartości firmy. W spocie biorą udział nastolatkowie, którzy w swoich dziedzinach osiągnęli perfekcję.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

Każdy z młodych talentów odzwierciedla jedną z wartości, którymi przez ostatnie 15 lat kierowała się firma Panattoni. Precyzję, wizję, terminowość, szybkość, innowację, elastyczność i uczciwość reprezentują Zuzanna Bączek (łucznictwo), Dominik Jastrząb (bilard), Tymon Kolasiński (kostka 3×3), Patrycja Najda (jazda na rolkach), Antek Korzec (breakdance), Alicja Dobrołęcka (gimnastyka sportowa) oraz Julia Augustyn (Wushu). 

– Celebrując jubileusz w ten sposób, chcieliśmy odwołać się do dorobku nastolatków, którzy mimo młodego wieku osiągają mistrzowskie rezultaty. Tak jak Panattoni, które stało się europejskim liderem w swojej branży i wciąż się rozwija. W nagraniu postanowiliśmy w świeży i nietypowy sposób pokazać dynamikę całej branży magazynowej. Kampanią na 15-lecie po raz kolejny pokazujemy, że lubimy wychodzić poza szablon, a wśród rówieśników, Panattoni czuje się znakomicie – komentuje Anita Pietrykowska, marketing & communications director Europe, Panattoni, która pełniła pieczę nad całym projektem.

– Przedstawienie wyjątkowych talentów w niecodziennych ujęciach symbolizuje, że nie tylko dar i wysoko rozwinięte umiejętności wystarczą do osiągnięcia sukcesu. Niezbędna jest też umiejętność odnalezienia się w nietypowych okolicznościach, które przedstawia iluzja. Różnorodność cech i umiejętności połączyć może jedynie współpraca, prowadząca do stworzenie spójnej, działającej całości. Tak się czuliśmy i takie podejście przyświecało nam na każdym etapie realizacji. Elastyczność, otwartość na zmiany i współpraca pozwoliły nam zrealizować niezwykle dynamiczny projekt w zmiennym otoczeniu i przy ekstremalnie wysokich wymaganiach – mówi Wojciech Barczuk, producent, co-owner w grupie kreatywnej CUKIER.

Niezwykle ważnym aspektem spotu jest scenografia, za którą odpowiadają Kaja Wrzeszcz (CREATIVE PRO) oraz poznański duet architektoniczny Iwo Borkowicz i Adam Siemaszkiewicz (JEJU.studio). Spot wyreżyserowali Katarzyna Kijek i Przemysław Adamski, a za DOP odpowiada Michał Dąbal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizacja powstawała w czasie epidemii COVID-19 i przeprowadzona była zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing