Każdy z młodych talentów odzwierciedla jedną z wartości, którymi przez ostatnie 15 lat kierowała się firma Panattoni. Precyzję, wizję, terminowość, szybkość, innowację, elastyczność i uczciwość reprezentują Zuzanna Bączek (łucznictwo), Dominik Jastrząb (bilard), Tymon Kolasiński (kostka 3×3), Patrycja Najda (jazda na rolkach), Antek Korzec (breakdance), Alicja Dobrołęcka (gimnastyka sportowa) oraz Julia Augustyn (Wushu).
– Celebrując jubileusz w ten sposób, chcieliśmy odwołać się do dorobku nastolatków, którzy mimo młodego wieku osiągają mistrzowskie rezultaty. Tak jak Panattoni, które stało się europejskim liderem w swojej branży i wciąż się rozwija. W nagraniu postanowiliśmy w świeży i nietypowy sposób pokazać dynamikę całej branży magazynowej. Kampanią na 15-lecie po raz kolejny pokazujemy, że lubimy wychodzić poza szablon, a wśród rówieśników, Panattoni czuje się znakomicie – komentuje Anita Pietrykowska, marketing & communications director Europe, Panattoni, która pełniła pieczę nad całym projektem.
Zobacz również
– Przedstawienie wyjątkowych talentów w niecodziennych ujęciach symbolizuje, że nie tylko dar i wysoko rozwinięte umiejętności wystarczą do osiągnięcia sukcesu. Niezbędna jest też umiejętność odnalezienia się w nietypowych okolicznościach, które przedstawia iluzja. Różnorodność cech i umiejętności połączyć może jedynie współpraca, prowadząca do stworzenie spójnej, działającej całości. Tak się czuliśmy i takie podejście przyświecało nam na każdym etapie realizacji. Elastyczność, otwartość na zmiany i współpraca pozwoliły nam zrealizować niezwykle dynamiczny projekt w zmiennym otoczeniu i przy ekstremalnie wysokich wymaganiach – mówi Wojciech Barczuk, producent, co-owner w grupie kreatywnej CUKIER.
Niezwykle ważnym aspektem spotu jest scenografia, za którą odpowiadają Kaja Wrzeszcz (CREATIVE PRO) oraz poznański duet architektoniczny Iwo Borkowicz i Adam Siemaszkiewicz (JEJU.studio). Spot wyreżyserowali Katarzyna Kijek i Przemysław Adamski, a za DOP odpowiada Michał Dąbal.
Realizacja powstawała w czasie epidemii COVID-19 i przeprowadzona była zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing