Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) została wyłoniona w drodze przetargu. Zadanie agencji to stymulacja sprzedaży poprzez zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do klientów indywidualnych marki, zakładającego silne wykorzystanie efektu ROPO (Reseach Online, Purchase Offline).
Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych. Grupa Lafarge obecna jest w 64 krajach i koncentruje rozwój swojej działalności na szybko rosnących rynkach, zwłaszcza w Azji oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce firma jest obecna od 1995 roku inwestując w naszym kraju ponad 2 miliardy złotych.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1