Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me”

W związku z tegorocznymi obchodami Miesiąca Dumy, Grupa LEGO podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną aktorką i producentką Samirą Wiley.
O autorze
2 min czytania 2023-06-16

Samira ramię w ramię z certyfikowanymi budowniczymi LEGO, współtworzyła imponujący autoportret składający się z ponad 41 000 klocków, który odzwierciedla jej osobowość i doświadczenia życiowe w radosny, kreatywny sposób. 

– Celebrowanie tego, kim jesteśmy, jest bardzo cenne, a jako część społeczności LGBTQIA+ wiem, jak ważne jest poczucie dumy. Stworzenie tego autoportretu było przyjemnością, ponieważ mogłem połączyć kreatywność z zabawą. Proces jego tworzenia pozwolił mi spojrzeć na siebie oczami innych ludzi, co było naprawdę inspirujące i satysfakcjonujące. Zabawa jest tak ważną częścią kreatywnego wyrażania siebie – pozwala nam odkrywać i dzielić się tym, kim jesteśmy, i być dumnymi z tego, kim jesteśmy – komentuje Samira Wiley.

Stworzenie 1,6-metrowego portretu zajęło 200 godzin i obejmowało trzy twórcze spotkania z Samirą, podczas których otwarcie dzieliła się swoimi historiami i anegdotami. Ukończone dzieło sztuki łączy w sobie elementy życia Samiry, które pomogły ukształtować to, kim jest dzisiaj, i zawiera osobiste odniesienia do jej rodziny, a także symboli Adinkra, które Samira ma wytatuowane na ciele, aby uhonorować swoje zachodnioafrykańskie dziedzictwo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Portret został zaprezentowany w czerwcowym wydaniu magazynu Rolling Stone w ramach akcji „Pieces of Me”, otwartego zaproszenia dla członków i sojuszników społeczności LGBTQIA+ do stworzenia autoportretu, który uchwyci to, z czego są najbardziej dumni. 

Zbuduj swój portret

„Pieces of Me” to najnowszy projekt Grupy LEGO, dążący do zaangażowania wszystkich do tworzenia wyjątkowych portretów i zabawy. Ponadto w wybranych sklepach LEGO na całym świecie można znaleźć stoły do budowania i stanowiska do personalizacji minifigurek. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa LEGO będzie również uczestniczyć w lokalnych wydarzeniach Pride tego lata, m.in. w Monachium, Berlinie, Londynie i Kopenhadze. Jest to kontynuacja wcześniejszej obecności marki podczas parad w Londynie w 2019 r., Kopenhadze w 2021 r. i Monachium w 2022 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Projekt Pieces of Me to otwarte zaproszenie dla wszystkich twórców do poświęcenia chwili na celebrowanie siebie w radosny sposób. Zabawa i kreatywne wyrażanie siebie idą w parze, a proces budowania autoportretu daje nam możliwość pokazania światu, kim jesteśmy i celebrowania tych części siebie, z których jesteśmy najbardziej dumni.  W Grupie LEGO wierzymy, że każdy jest niesamowity i jesteśmy zaangażowani w budowanie bardziej zróżnicowanego i integracyjnego świata, w którym każdy może być sobą i wykorzystywać swój potencjał – mówi Julia Goldin, dyrektor ds. produktu i marketingu w Grupie LEGO.

Portret Samiry Pieces of Me będzie prezentowany do 23 sierpnia w Galerii Arcydzieł LEGO w LEGO House w Billund w Danii. 

Więcej informacji na temat historii stojącej za tym fantastycznym projektem można znaleźć na stronie internetowej Rolling Stone.

PS Absolut uruchamia platformę edukacyjną wspierającą społeczność LGBTQ+

Absolut uruchamia globalną platformę edukacyjną Absolut Ally, która ma na celu edukowanie odbiorców na temat społeczności LGBTQ+. Strona jest skierowana zarówno do konsumentów, jak i właścicieli firm.

PS 2 LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii

Grupa LEGO rozpoczęła nową kampanię Play Unstoppable, w której zwraca uwagę na stereotypy płci dotyczące zabawy. Do współpracy zaproszono światowej sławy zawodniczki kobiecej piłki nożnej. Premierę ma także nowy zestaw klocków, który przedstawia stadion piłkarski.