Wielkoformatowe reklamy na ścianach jednego z najpopularniejszych przejść w Warszawie są zapowiedzią zbliżającej się wielkimi krokami premiery zestawów LEGO DREAMZzz oraz zachętą do zapoznania się z przygodami głównych bohaterów w serialu, którego pierwsze 10 odcinków można obejrzeć już na kanale LEGO na YouTube, a także na platformach streamingowych Netflix oraz Amazon Prime.
Reklama w przejściu podziemnym obok Rotundy będzie dostępna do końca miesiąca i szacuje się, że kontakt z nią będzie miało ponad 4 mln ludzi. Realizacją akcji zajmuje się agencja Golden Submarine.
Zobacz również
Koncepcja LEGO DREAMZzz została oparta na nowym globalnym badaniu przeprowadzonym wśród ponad 23 000 dzieci, które wykazało, że siedem na dziesięć dzieci (69%) doświadcza na co dzień złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, a jedno na cztery (24%) jako ich przyczynę podaje wydarzenia na świecie lub w mediach społecznościowych. Jednak eksperci od snu twierdzą, że sny mogą odgrywać kluczową rolę w pomaganiu dzieciom w przetwarzaniu skomplikowanych emocji i angażowaniu ich wyobraźni. Badane dzieci zgadzają się z tym stwierdzeniem – dwie trzecie z nich przyznaje, że sny są ważne i pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia (68%).
Serial LEGO DREAMZzz śledzi przygody szkolnych przyjaciół, Mateo, Izzie, Coopera, Logana i Zoey, gdy dołączają do tajnej agencji i uczą się wykorzystywać moc wyobraźni w podróży do Świata Snów – i uczą się pokonywać despotycznego Króla Koszmarów! Zestawy klocków LEGO DREAMZzz są już dostępne w przedsprzedaży na stronie www.LEGO.com, a do sklepów trafią 1 sierpnia 2023 roku.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me”
W związku z tegorocznymi obchodami Miesiąca Dumy, Grupa LEGO podjęła współpracę z wielokrotnie nagradzaną aktorką i producentką Samirą Wiley.
Słuchaj podcastu NowyMarketing