„Over the Moon” to prom kosmiczny ze złotym dachem i pełną paletą kolorów. Jasne i żywe barwy odrzutowca symbolizują wyobraźnię, kreatywność i moc zabawy. Dla Pharrella nieskończoność kosmosu była pierwszą inspiracją, udowadniająca mu, że jego wyobraźnia i twórczość również nie mają ograniczeń.
Zestaw LEGO „Over the Moon” zawiera szeroką selekcję minifigurek z pełną gamą tonacji skóry – znajduje się w nim 51 karnacji, z których aż 30 zostało stworzonych specjalnie na potrzebny tego zestawu.
Zobacz również
Partnerstwo Pharrella z Grupą LEGO obejmie również wsparcie jego fundacji non-profit YELLOW, która działa na rzecz wyrównywania szans dzieci poprzez edukację. W ramach tej współpracy zostanie uruchomione nowe globalne wyzwanie LEGO „Build the Change”, które zapewni dzieciom na całym świecie bardziej kreatywną zabawę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Premiera „Over the Moon” wyprzedza premierę filmu Focus Features „PIECE BY PIECE”, wyreżyserowanego przez nagrodzonego Oscarem® filmowca Morgana Neville’a, który zadebiutuje w kinach w USA 11 października, a jego światowa premiera jest planowana na 6 listopada br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.