Z początkiem stycznia do grona klientów 38 Content Communication dołączyła Grupa LUX MED – lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, który jest częścią międzynarodowej grupy Bupa, działającej jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. LUX MED jest też Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.
– Dostrzegamy zagrożenia, jakie niesie za sobą coraz powszechniej występujące w przestrzeni medialnej zjawisko fake newsów. Jest to szczególnie niebezpieczne, gdy docierające do nas nieprawdziwe informacje dotyczą tematów tak wrażliwych jak nasze zdrowie. Jako największa na polskim rynku firma oferująca prywatną opiekę zdrowotną czujemy zobowiązanie, by stać na straży wartościowych i merytorycznych treści dotyczących kwestii medycznych. Wierzymy, że współpraca z 38 Content Communication pozwoli nam realizować ten cel jeszcze lepiej – mówi Łukasz Niewola, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i PR Grupy LUX MED.
Zobacz również
Z ramienia 38 Content Communication, za kompleksową obsługę klienta, odpowiedzialne są dwa zespoły, pod kierunkiem group account managerek: Justyny Giers i Magdaleny Galant.
– Jest nam niezmiernie miło powitać w gronie klientów Grupę LUX MED. Branża medyczna jest naszej agencji szczególnie bliska, w zespole 38 Content Communication znajdują się eksperci komunikacji zdrowotnej, dlatego cieszę się, że lider rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce, wybrał nas do obsługi zarówno korporacyjnej, jak i produktowej, a także do realizacji, jakże bliskich nam, działań CSR – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]