Muzyka oraz wino tworzą doskonały duet, od zawsze towarzysząc ludzkości. Stanowią pokarm zarówno dla duszy, jak i ciała, dlatego idealnie się dopełniają. W myśl tej idei powstał wspólny projekt muzyczny zespołu Mikromusic oraz winnicalidla.pl. To pierwszy taki projekt artystyczny, kiedy sieć Lidl Polska zaprosiła do współpracy polską formację, tworząc wspólnie muzyczne dzieło. Winnicalidla.pl w ten sposób pragnie zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce.
Podobno muzyka ma wpływ na odczuwanie smaku wina. Jeśli ta teoria się sprawdza, to przy dźwiękach „Winnej” Mikromusic oferta winnicalidla.pl nabierze zdecydowanie jeszcze bardziej pełnego charakteru. Każdy łyk zabierze nas w sentymentalną podróż do najdalszych zakamarków pamięci. – Inspiracje do tworzenia utworów czerpiemy absolutnie z każdej strony – tym razem z propozycją wspólnego projektu zwrócił się do nas Lidl Polska, a my powiedzieliśmy „dlaczego nie?”. Utwór „Winna” to gra słów oraz wyprawa po najważniejszych punktach na mapie gronowych destynacji. Natomiast sam teledysk to historia miłości, która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli – lecz tak właśnie smakuje najlepiej – mówi Natalia Grosiak, wokalistka zespołu Mikromusic, autorka tekstów i piosenek.
Zobacz również
Nieprzypadkowo także właśnie ta grupa muzyczna została zaproszona do współpracy przez winnicalidla.pl. Ich muzyka to fuzja różnych gatunków. Zespół, pochodzący z Wrocławia, charakteryzują piękne melodie, unikatowy i kojący głos Natalii Grosiak oraz innowacyjność brzmienia – muzycy wiele z instrumentów stworzyli sami. Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego, a inspiracją dla artystki była gama międzynarodowych win oferowanych przez winnicalidla.pl oraz czar wspomnień związanych z winnym rytuałem.
– Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Bardzo cieszymy się, że tym razem, w celu krzewienia kultury picia wina, wraz z zespołem Mikromusic, stworzyliśmy utwór muzyczny „Winna”. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów. Jednocześnie bardzo nam miło, że Mikromusic przyjęło nasze zaproszenie do współpracy – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.
Kawałek „Winna” to przekorna zabawa słowem wino, ale także nostalgiczne wspomnienia – długie letnie wieczory i szereg emocji, które dodatkowo są przywoływane przez wino. Jak mówią słowa piosenki „W hiszpańskim upale, czy w gruzińskim skwarze, czy w cieniu oliwkowych drzew”, ale również w zaciszu własnego mieszkania i w towarzystwie najbliższych – gdziekolwiek jesteśmy warto zadbać o dopasowanie odpowiedniego wina do okazji. Winnicalidla.pl podpowiada na co się zdecydować, proponując szeroką ofertę win z różnorodnych zakątków świata, aby idealnie skomponować trunek wraz z potrawą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja 24/7 Communication. Teledysk oraz scenariusz zostały opracowane przez GPD Agency.
Słuchaj podcastu NowyMarketing