Serwis oparty jest na informacjach przede wszystkim z 2 szerokich kategorii:
- lifestyle, w której znajdują się artykuły nt. rodzicielskiego życia celebrytów , a także gwiazd, o których wiadomo, że zostaną rodzicami – informacje, plotki, zdjęcia, rankingi, stylizacje, etc.,
- część poradnikowa, będąca źródłem wiedzy, jak dbać o dziecko, a także o siebie jako mama i kobieta. Tu także publikowane są inspiracje, jak ciekawie, rozwijająco spędzać czas z dziećmi w różnym wieku oraz praktyczne podpowiedzi z dziedziny Do It Yourself.
4 główne sekcje portalu: Sexymamy, W co się ubrać, Czas wolny oraz Bądź fit & sexy – zostały stworzone jako lektura głównie dla czytelniczek, choć redakcje nie będą zapominały równieżo mężczyznach – ojcach, natomiast możliwość wymiany doświadczeń, porad i dyskusji z internautami forum www.dobramama.pl, które jest także częścią serwisu www.sexymamy.pl – będzie pomocna z pewnością dla obojga rodziców.
Zobacz również
– Sexy w kontekście serwisu Sexymamy.pl oznacza atrakcyjne, nowoczesne mamy, lubiące podpatrywać styl życia celebrytów i aspirujące czy wzorujące się, ale także zainteresowane praktycznymi poradami, jak dbać o dziecko i siebie, jak organizować czas i zabawy, jak być nowoczesną, troskliwą mamą, ale i modną, interesującą kobietą. Sexymamy.pl to zupełnie nowa kategoria w portfolio Grupy o2, która ma zapewnić dotarcie do szerszej grupy młodych, ale już dojrzałych, nowoczesnych internautów będących rodzicami. To serwis od mam dla mam, ale także ciekawa platforma dla ojców, którzy dzięki niej będą wiedzieli, jak wesprzeć swoje partnerki i rodziny w wielu aspektach wspólnego życia. To portal łączący segment people z merytorycznym poradnikiem, traktujący obie kategorie serio – komentuje Michał Brański, współzałożyciel i członek zarządu Grupy o2.
Poza standardowymi formami reklamowymi w serwisie, szata graficzna www.sexymamy.pl pozwala na niestandardowe akcje reklamowe, cykle artykułów sponsorowanych, z możliwością dodatkowego promowania materiału w prawej kolumnie strony, czy wyróżnienia w belce pod menu niemalże na szczycie strony. Docelowo projekt będzie również zawierał treści wideo.
Serwis www.sexymamy.pl należy do portfolio Grupy o2 S.A., której łączny zasięg w polskim Internecie przekracza 9 mln realnych użytkowników (źródło: Megapanel PBI/Gemius).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing