W ramach współpracy z Avivą Grupa OEX odpowiadała za produkcję i montaż elementów identyfikacji wizualnej ubezpieczyciela: logotypów, kasetonów elewacyjnych, stanowisk obsługi klienta, ścian wizerunkowych, przepierzeń oraz detali architektonicznych. W gestii dostawcy usługi znalazły się również rekomendacje technologiczne dotyczące poszczególnych materiałów oraz pozyskanie pozwoleń urzędowych.
Decydująca dla wyboru dostawcy okazała się bardzo wysoka jakość wyprodukowanych elementów oraz dobra współpraca podczas projektu pilotażowego. Usługodawca wykazał się dużą elastycznością i terminowością – mówi Adrian Jarosz, wiceprezes Avivy, kierujący Centrum Finansów Aviva.
Zobacz również
Wystrój placówek sieci Centrum Finansów Aviva charakteryzuje się nowoczesnym designem i oryginalną kolorystyką, zgodną z systemem identyfikacji wizualnej klienta. Projekt oznakowania pierwszych dziesięciu lokalizacji nowej sieci należącej do ubezpieczyciela został zrealizowany w ciągu kilku miesięcy.
Projekt dla Centrum Finansów Avivy jest dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Oznakowanie pierwszych dwóch placówek wykonaliśmy zaledwie w 2 tygodnie. Aby zachować jak najwyższą jakość kolorystyki, musieliśmy wykorzystać bardzo nietypową technologię łączenia elementów – powiedział Jacek Oleński, new business director z działu corporate identity Grupy OEX.
Dział corporate identity Grupy OEX zrealizował projekty rebrandingowe dla największych polskich i europejskich firm, m.in. PKO BP, sieci stacji paliw Orlen czy placówek BZ WBK. W ciągu roku spółka zmienia identyfikację wizualną w kilku tysiącach lokalizacji klientów. Dzięki własnemu centrum produkcyjnemu oferuje kompleksową obsługę procesów rebrandingowych – od projektowania i produkcji, po montaż i serwis elementów oznakowania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Centrum Finansów Aviva to nowa sieć placówek utworzonych przez Avivę – jedną z najbardziej znanych w Polsce grup oferujących ubezpieczenia oraz produkty inwestycyjne i emerytalne. W pierwszym etapie powstało 10 placówek w dużych miastach – po dwie w Warszawie i Wrocławiu, oraz w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Ich oferta obejmuje wyselekcjonowane produkty bankowe (kredyty hipoteczne i firmowe oraz pożyczki gotówkowe), a także ubezpieczenia, produkty inwestycyjne i emerytalne Avivy (w tym IKZE i IKE z korzyściami podatkowymi).
Słuchaj podcastu NowyMarketing