Grupa Orbico wybiera The Media Insight do obsługi 19 rynków

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico. Od maja br. agencja będzie odpowiedzialna za pełne skoordynowanie procesów marketingowych, wprowadzenie automatyzacji i szeroko pojęty consulting w obszarze digital.
O autorze
1 min czytania 2021-05-05

Współpraca dotyczy wszystkich 19 rynków, na których działa Grupa Orbico.

O wyborze The Media Insight zadecydowały bardzo dobre zrozumienie biznesu klienta oraz umiejętność dopasowania do niego niestandardowych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych.

– Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie innowacyjnych, często przełomowych rozwiązań, które dopasowane do potrzeb i specyfiki klienta, w efektywny sposób przyczyniają się do rozwoju jego biznesu. Cały czas pracujemy nad tym, aby nasza oferta była unikalna i wykraczająca poza standardy rynkowe. Cieszę się, że to podejście zostało docenione – komentuje Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

– Podczas procesu przetargowego agencja potwierdziła nie tylko swoje szerokie kompetencje, ale również przedstawiła najatrakcyjniejszą i najlepiej dopasowaną ofertę do wymogów transformacji digitalowej, w której obecnie znajduje się Orbico Group. Wierzymy, że Mindshare stanie się naszym kluczowym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań marketingowych – uzasadnia Justyna Pawlicka, group digital marketing & media manager w Orbico Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj