Grupa Polsat przekazuje 2 tysiące tabletów z dostępem do internetu w ramach akcji #zostańwdomu

Plus wraz z Cyfrowym Polsatem i Fundacją POLSAT przekażą 2 tysiące tabletów do domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, przede wszystkim odpowiadając na potrzeby rodzin i dzieci związane ze zdalną edukacją i wspierając akcję #zostańwdomu.
O autorze
1 min czytania 2020-03-27

Ze względu na brak odpowiedniego sprzętu oraz problemy z dostępem do Internetu, wielu uczniów nie może realizować programu zdalnego nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. W tej trudnej dla nich sytuacji, chcąc wyrównać szanse zdobywania wiedzy, sieć Plus, Cyfrowy Polsat oraz Fundacja POLSAT postanowiły wesprzeć placówki, które ze względu na liczebność dzieci objętych opieką, najbardziej odczuwają problemy wynikające z konieczności prowadzenia zajęć na odległość.

Za pośrednictwem Fundacji POLSAT, która od wielu lat zajmuje się pomocą potrzebującym, przekazane zostanie 2 tysiące tabletów z dostępem do Internetu, a sprzęt ten trafi do domów dziecka, rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie całego kraju.

– Dzięki zaangażowaniu Fundacji POLSAT, możemy przekazać ponad 2 tysiące tabletów najbardziej potrzebującym. Ci, których postanowiliśmy wesprzeć, są w szczególnie trudnej sytuacji, zwłaszcza jeśli chodzi o zdalne nauczanie. A że pomoc dzieciom od lat jest wpisana w działalność naszej Grupy, to z radością podjęliśmy działania i tym razem – mówi Mirosław Błaszczyk, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

– Chcemy ułatwić tym rodzinom i dzieciom funkcjonowanie w nowej rzeczywistości i zapewnić zdalny dostęp do wiedzy, kolegów i najbliższych. Mam nadzieję, że nasze wsparcie choć odrobinę w tym pomoże, sprawi, że kontakt ze szkołą będzie łatwiejszy, odrabianie lekcji sprawniejsze i przyjemniejsze, a czas wolny zostanie urozmaicony – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji POLSAT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj