W 2016 roku agencja była skupiona na działaniach doradczych na polu komunikacji marketingowej oraz mediów cyfrowych. Obecnie przejęła całościową obsługę mediów społecznościowych Grupy Polskie Składy
Budowlane i Mrówka, która jest częścią Grupy PSB. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz bieżącą moderację takich kanałów social media jak Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest oraz Google+.
Zobacz również
„Wspólnie z agencją ContentHouse udało nam się ułożyć strategie dla marek wchodzących w skład Grupy PSB, które naszym zdaniem najlepiej zrealizują cele biznesowe, jakie chcemy osiągnąć w nadchodzącym czasie” – podkreśla Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.
Specjaliści z ContentHouse dbają o synergię działań na portalach branded contentowych, do których można zaliczyć m.in. „Przepis na Dom” i „M jak Mrówka”, z efektywnym wykorzystaniem social media. Po stronie agencji leży również prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
„Cieszę się, że zaufanie, jakim obdarzył nas Klient w minionym roku, zaowocowało rozszerzeniem współpracy o kolejne pola, tym razem dotyczące kompleksowych działań w social media” – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing