Grupa Polskie Składy Budowlane już trzeci rok powierza odpowiedzialność za działania w sieci krakowskiej agencji content marketingowej. To efekt dwuletniej udanej współpracy w zakresie efektywnej synergii content marketingu z działaniami w social media.
W 2016 roku specjaliści z agencji ContentHouse pełnili rolę doradców w zakresie marketingu internetowego. Rok później przejęli większość zadań z zakresu komunikacji Grupy w internecie.
Zobacz również
Kolejny rok owocnej współpracy z ContentHouse utwierdził nas w przekonaniu, że to właśnie z tymi specjalistami chcemy budować spójną komunikację w tak ważnym dla nas kanale, jakim jest stale rosnący digital – komentuje Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.
W 2018 roku agencja będzie odpowiadać za obsługę mediów społecznościowych profili wchodzących w skład Grupy PSB. ContentHouse odpowiada za strategię, kreację, bieżącą moderację kanałów social media oraz prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Grupa PSB Handel S.A. działa na rynku od 20 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 382 małych i średnich firm z całej Polski, które prowadzą handel w 315 składach budowlanych, w 268 marketach PSB-Mrówka oraz w 53 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ok. 14 tysięcy osób.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing