TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa PSB przedłuża współpracę z ContentHouse

Grupa PSB przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją ContentHouse w zakresie działań w digital marketingu.
O autorze
1 min czytania 2018-01-31

Grupa Polskie Składy Budowlane już trzeci rok powierza odpowiedzialność za działania w sieci krakowskiej agencji content marketingowej. To efekt dwuletniej udanej współpracy w zakresie efektywnej synergii content marketingu z działaniami w social media.

W 2016 roku specjaliści z agencji ContentHouse pełnili rolę doradców w zakresie marketingu internetowego. Rok później przejęli większość zadań z zakresu komunikacji Grupy w internecie.

Kolejny rok owocnej współpracy z ContentHouse utwierdził nas w przekonaniu, że to właśnie z tymi specjalistami chcemy budować spójną komunikację w tak ważnym dla nas kanale, jakim jest stale rosnący digital – komentuje Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.

W 2018 roku agencja będzie odpowiadać za obsługę mediów społecznościowych profili wchodzących w skład Grupy PSB. ContentHouse odpowiada za strategię, kreację, bieżącą moderację kanałów social media oraz prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa PSB Handel S.A. działa na rynku od 20 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 382 małych i średnich firm z całej Polski, które prowadzą handel w 315 składach budowlanych, w 268 marketach PSB-Mrówka oraz w 53 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ok. 14 tysięcy osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing